19 May 2012 . a day to remember.

GOT A SIMPLE PRANK THAT NIGHT. just kena sembur bedak yang sangat banyak yang boleh buat aku jadi nenek tua that night. it begins when Yaya tiba2 je layan aku yg kuat merapu ni, bg aku dengar recording merapu kteorg dlm mp3 dia. then suddenly dia duduk dkt position tepi tingkap instead of depan locker aku, then aku still merapu, dengan gembiranya aku kutuk dia mata kecil, and smaller than me. tiba2 happy birthday to you. bersama pelbagai jenis haruman bedak. ALLAH!. pening kepala aku. then, they just like thieves, curi selipar, my awan, and my elo. semuanya dekat dorm sebelah, Shafaniz. :)  tp awan dah dapat dah malam tu, sbb aku curi bantal yaya, so dia ambilkan awan untuk aku :D

then, that Saturday, mission to find what is missing.....



FIND MY SLIPPER: selipar, sangat terseksa bila dia tak ade dekat rak tu, rindu tak terhingga. and selipar ain lah yg menjadi mangsa. smpikan, pagi tu, aku guna selipar dia dengan bahagianya. tiba2 tngah seronok2 iron tudung, tiba2 dia dh bangun, aku senyum je kat dia. then ain kata, ape senyum2, tngok kasut ape aku pakai. dari melihat atas, terus melihat bawah. gelak mcm org gila. HAHAHA KASUT SEKOLAH >.< Allah. pagi2 dh pakai kasut sekolah, sian ain jd mangsa buli :) akhir nya balik prep, bru dpt slipper.

my MR ELO: bangun2 pagi nak pergi prep, suddenly I found a piece of paper telling me a clue how to find  Elo, okay, on my birthday, I am playing a treasure hunt. :D sabar je lah. yang paling susah nak dapat balik Elo lah. tp ya Allah betapa malasnya mahu pergi kelas 3 Bougainvillea tuh. maklumlah kelas kanak2 pandai, siapalah aku. amboi, then aina memaksa, pergi lah cepat. then aku pun with muka bertopeng malu masuk kelas tu jumpa paniz. then boleh pulak suruh aku yg cari sendiri dkt locker2 dalam kelas dorg tuh. then suddenly, buka punya buka, jumpa lah Elo dkt dlm locker paniz.sangat comel elo waktu tu, hee. Elo comel mcm tuan dia *okay peghasan. :D

hee, conclusion of my day, totally awesome. malam tu, I got a piece of cake from Taqiuddin and Izyan make the card. so they combined together. terharu aku. time belajar sejarah tiba2 dia masuk kasi cake. then kena tegur dgn shameer, suruh concentrate balik. hualamakk. :) and I got LOADS of cute card from my sweet friends and dorm mates.
thank you friends ARFAH . YATI . FARAH D . SHAFANIZ . cause joining the prank.
thank you SOFIE , AIN . AINA . 'IFFAH for the card.
thank you RAIHAN for the kitkat and AMMAR for the merci
thank you TAQI and IZYAN for giving the card and cake. :)
thank you ARFAH for the little twinkie. :D it shines my dream when I slept with it :) tak sangka arfah bg.
thank you dorm mates for the cute card, although that card make me just like a lil kid. hey I am matured enough (yaya please understand I am not 5) :(
hihi. thank you, YAYA . AIN . AINA . NISA . SYUTER . WANI . ARINA

and thanks to those wishing me. I remembered GMAN wishing me on Monday. haha. thank you GMAN :D
thank you Fatin, you did text my mom just to wish me. I LOVE you dear :)

aha, and on Tuesday, on a fine morning Sofie came to my class. with a bright smile, I came to her. She bring a SNICKERS. and she ask me to guess who gave it. I guessed Aiman? then she said, no, kawan dia, dorm mate dia. and she smiles. I know your smiles Sofie. okay him. I don't know why he is giving the snickers but anyway, I still not eating it. takut. hahaha. nanti lah. if I had think it is sincerely from him. btw, since Eman dah kata sumpah itu dari kau, thank you for giving me that snickers THANK YOU :) *long time no see huh? haha whatever :P

and again, THANK YOU guys who had involved in this story. I am glad to know you guys. loads of LOVE from me  :D

Comments

Popular Posts